تب در بیماران مبتلا به PKD: علل و درمان طبیعی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

با توجه به درمان PKDPKD یک نوع بیماری ژنتیکی است و هیچ درمانی برای این بیماری وجود دارد، اما بیماران مبتلا به PKD هنوز هم می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند بدون دیالیز و پیوند renal.Por معمولا علائم و عوارض با سن رخ می دهد 30 años.Aquí خواهد تب در بیماران مبتلا به PKD صحبت کنید.

به طور کلی، تب است که علائم شایع PKD.Como نمی دانند، PKD کیست های متعدد با اندازه های مختلف رو به رشد در زمان عبور riñones.Con مشخص، این کیست ها تبدیل خواهد شد بزرگتر و بزرگتر، به طوری که که باعث پارگی کیست به راحتی suceder.En که عفونت تب مورد نسبتا شایع است و دیده می شود.

تب همچنین ممکن است یک مشکل شایع بیماران PKD diálisis.Como در دیالیز بوده است، به ایمیل به sjzhospitalrenal @ hotmail.com دریافت می شود، ما بیشتر در مورد شرایط خود را بگویید، سپس متخصص مربوطه توصیه داده می شود.

در درمانگاه، تب در بیماران مبتلا به PKD درمان شده با دارو مانند دیالیز antibióticos.Si در حال حاضر آغاز شده، پس ما باید اول علت تب پیدا کنید.

با توجه به درمان PKD، در درمانگاه، بیماران خارجی بیشتر و بیشتر به چین به طب میکرو چینی Osmotherapy است که توسعه های جدید از طب سنتی آمده به بیماران کمک میکند کیست china.Se PKD کوچک با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، ما کاهش توانایی سلول های پوشش به ترشح مایع کیست، جریان خون افزایش و تغییر فشار دیفرانسیل در داخل و خارج از دیوار quiste.Lo علاوه بر این، همچنین انتخاب طب گیاهی چینی با عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، کلیه ها و فراهم آوردن مواد مغذی برای ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده را افزایش ذاتی عملکرد کلیه، کمک به بیماران مبتلا به PKD به طور موثر جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.





:: برچسب‌ها: با توجه به درمان PKD,PKD کیست های متعدد ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: